سلام دوستان بی وفاممکنه اصلا ننخونین این پست و ولی من برای دل خودم میزارم که بدونی این دنیا دست از سر من بر نمیدارهمنم بعداز مدت های طولانی اومدم وبلاگ دنیا سخت گرفته بچم یتیم شد محمد شهابم که زندگی من بود باعث بانی خوشبختی من بود تو یه تصادف رفت تو عروسک کوچولو...
آخر کار وبلاگ عروسک رسیدهحق حذفشو ندارماجازشو ندارممن امروز قاصد بد خبرمکاش من کسی نبودم که عاطفه انتخابش میکرد.عروسک قشنگمون چشماشو برای همیشه بست. اینبار کسی دل نداشت تا اعضاشو اهدا کنهولی خودش چه دلی داشت که با یک تن همسرش به چندین نفر زندگی عروسک کوچولو...